کاربرانی که به تازگی با سامانه پیام کوتاه آشنا شدهاند بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانند. این مطلب حاوی اولین اقدامات ضروری در فعالسازی پنل پیام کوتاه شما میباشد.
آنچه باید در ابتدا بدانید:
- سامانه پیام کوتاه به این جهت ایجاد شده است که شما به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه زیاد به گروهی از مخاطبان خود یا دستهای از شمارههای پیشفرض سامانه، و یا از طریق وب سرویس پیام کوتاه ارسال نمایید.
- هزینه ارسال پیامک از سامانه در حال حاضر بیشتر از هزینه ارسال از موبایل است.
- هزینه پیامکهایی که به هر علتی(مانند غیرفعال بودن پیامک تبلیغاتی در خط مخاطب) به دست مخاطب نرسد، در اکثر روش های ارسال به حساب فرستنده باز میگردد.
- پیامکهای ارسالی مخصوصاً پیامکهای انبوه به طور دقیق توسط پلیس سامانه مشاهده میشود و در صورت تخلف اقدام لازم(از رد ارسال و تذکر تا حذف کاربر و یا ارجاع به پلیس فتا) انجام خواهد شد.
- ارسال پیامک انبوه (بسته به خطی که با آن ارسال میکنید) به طور میانگین از ساعت 8 صبح تا 10 شب ارسال میشود.
- برای ارسال پیامک چند خط عمومی رند اشتراکی به صورت رایگان به کاربران سامانه ارائه میشود. کاربران از این خطوط تنها میتوانند ارسال پیامک کنند.
- برای دریافت پیامک (افراد بتوانند به سامانه پیامک ارسال کنند) لازم است کاربران خط اختصاصی تهیه کنند. این خطوط اختصاصی بسته به رند بودن و تعداد ارقام قیمتهای متنوعی دارند. برای مشاهده قیمت خطوط به این صفحه مراجعه نمایید. معمولا یک خط هدیه 14 رقمی از خط 5000 به کاربران داده می شود.
- در سامانه به درخواست و تعهد کاربر چند خط خدماتی اشتراکی به پنل متصل می شود که توضیح آن در داخل سامانه وجود دارد. از این خطوط پیام های اطلاع رسانی و گزارشات مالی و هشدارها را به تمامی شماره ها ارسال می شود.
ثبتنام در سامانه:
- جهت ثبت نام در سامانه ابتدا لیست امکانات پنلهای پیامکی را مقایسه کنید و پنل دلخواه خود را انتخاب نمایید. هر پنل قیمت خاص خود را دارد. برای مشاهده و مقایسه امکانات پنلها اینجا کلیک کنید.
- سپس به آدرس sms.rangine.ir مراجعه نمایید.
- روی دکمه ثبتنام آنلاین کلیک کنید.
- فرم ثبت نام را کامل کرده و در بخش پایین فرم، در بخش دسترسی، پنل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
- پس از رفع نواقص و ارسال موفقیتآمیز فرم، به صفحه ورود به سامانه پیامک(sms.rangine.ir) بازگردید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوید.
اقدامات لازم برای کاربران جدید:
- پس از ورود به سامانه کد فعالسازی که به شماره همراه شما ارسال شده را در کادری که به همین منظور ظاهر میشود وارد نمایید.
- سپس نسبت به پرداخت هزینه پنل اقدام کنید. پس از واریز هزینه، شارژ هدیه ای طبق پنل انتخابی به اعتبار شما اضافه خواهد شد.
- به صفحه پشتیبانی رفته و روی ارسال مدارک کلیک نمایید. تصویر کارت ملی و شماره موبایل که به نام مالک پنل باشد را ارسال نمایید.
- پس از تأیید مدارک شما در مدت حدود 10 دقیقه در طی روز، پنل شما فعال شده و چند خط عمومی به شما اعطا میشود که تنها میتوانید از آنها پیامک ارسال نمایید.
- حال کافی است پنل خود را به میزان دلخواه شارژ کرده و پیامک ارسال کنید.
- برای دریافت پیامک از طریق همین سامانه باید یک خط اختصاصی تهیه کنید. خطوط اختصاصی قیمتهای متنوعی دارند. برای مشاهده تعرفه خطوط به این صفحه مراجعه نمایید.
- پس از انتخاب نوع خط و شماره آن را به سبد خرید افزوده و در بخش سبد خرید هزینه آن به صورت آنلاین پرداخت نمایید.
- یک خط اختصاصی 15رقمی از خط 5000 (غیر از 50009) به صورت رایگان برای هر پنل قابل ثبت است.
اتصال خط خدماتی:
- برای اینکه شما بتوانید پیامک های ارسالی خود را به تمام کاربران و مشتریان از جمله کسانی که تبلیغات شماره همراه خود را بسته اند برسانید، باید از خطوط خدماتی استفاده کنید.
- سامانه پیامک رنگینه برای فروشگاه ها و سایت های مختلف جهت ارسال پیامک کد تایید یا پیامک های اطلاع رسانی دیگر دو خط خدماتی اشتراکی را با ارسال تیکت متصل می کند.(راهنمایی برای دریافت خط خدماتی اشتراکی)
- خدماتی کردن یک خط اختصاصی رایگان ولی با شرایطی از جمله دارا بودن شخصیت حقوقی و نامه نگاری اداری است.
در همه حال برای دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید از طریق ابزار چت سایت که در گوشه پایین چپ صفحه وجود دارد جهت پشتیبانی پیام ارسال کنید و در صورت نیاز با شماره تماس پشتیبان که در سامانه ذکر شده تماس بگیرید.
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1086
شماره خط پیامکی:
با سلام
شماره خط پیامکی عمومی رو در سایت پیدا نمیکنم .
مقادیر ذیل رو چه شماره هایی باید وارد کنم اگر بخوام از شماره عمومی استفاده کنم ؟
شماره خط پیامکی:
شماره ارسال کننده بر اساس الگو:
سپاس گزارم .
----------
پاسخ رنگینه:
احتمالا شما از افزونه پیامک پرستاشاپ استفاده می کنید. اگر پنل پیامک دارید اطلاعیه راهنمای اتصال پنل به سایت و افزونه صفحه نخست سامانه پیامک را مشاهده کنید. اگر از حالت دمو استفاده می کنید، هر دو کادر ذکر شده را با یک شماره دلخواه تکمیل کنید. پیامک شما از یکی از خطوط عمومی پیش فرض ارسال خواهد شد. بعد از خرید پنل شماره ای که باید در این کادر وارد کنید به اطلاع شما خواهد رسید.
با احترام
خط خدماتی
سلام
شما خط خدماتی هم ارائه می کنید؟ آیا از این خطوط به کسانی که تبلیغات را بسته اند می شود تبلیغات ارسال کرد؟
___________
پاسخ رنگینه:
با سلام
در متن بسیار شفاف در مورد خطوط خدماتی توضیح داده شده است. خطوط خدماتی همانطور که از نامش پیداست برای ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی استفاده می شود و پیامک تبلیغاتی نباید از آنها ارسال کرد.
رد شدن مدارک ارسال شده
سلام
من تصویر کارت ملی را دوبار ارسال کردم ولی رد شد. ارسال تیکت را هم پیدا نکردم که تیکت ارسال کنم. می توانید راهنمایی کنید. تشکر
______________________
پاسخ رنگینه:
سلام.
ارسال تیکت قبل از تایید مدارک از بخش پشتیبانی > ارسال تیکت پشتیبانی در دسترس شما می باشد.
رد شدن مدارک عمدتا به علت موارد زیر است:
- عدم کیفیت لازم به خصوص ناخوانایی کد ملی
- عدم درج آدرس کامل هنگام ثبت نام
- تفاوت اطلاعات تصویر کارت ملی با اطلاعات پروفایل
با تشکر از شما
افزونه دیجیتس
سلام
من افزونه دیجیتس رو از ژاکت خریدم تا ثبت نام و ورود به سایتبا موبایل باشه.
دموی افزونه رو تسست کردم خوب بود
فروشنده گفت دموی افزونه از رنگینه ارسال میشه
آیا این درست هست؟
سوال دوم اینکه پنلی که من میخرم همین سرعت رو داره؟ و چه نوع پنلی بخرم؟ وب سرویس با حرفه ای؟ هزینه برام مهم نیست سرعت ارسال و خطی که به بلک لیست بفرسته مهمه
با تشکر
شماره موبایل:{حذف شد}
_______________________
پاسخ رنگینه:
سلام.
بله دموی افزونه دیجیتس از سامانه رنگینه ارسال میشه.
پنل های رنگینه در سرعت ارسال هیچ فرقی ندارند.
فقط تفاوت پنل ها در امکانات و قیمت پیامک ها هست که میتونید در منوی سایت گزینه تعرفه و امکانات پنل ها را مشاهده کنید.
برای اتصال به سایت و افزونه ها باید وب سرویس یا حرفه ای تهیه کنید که حرفه ای امکانات بیشتر در دریافت پیامک داره و هزینه پیامک در حرفه ای ۱۵ ریال ارزانتر هست.
جهت اتصال خط خدماتی هم تنها با ارسال یک تیکت با متن وسط همین صفحه انجام میشه و رایگان هست.
با تشکر از پیامک شما
عدم ارسال پیام به سرخط 901...
ایا امکان ارسال پیام به شماره سرخط های جدید ایرانسل و همراه اول وجود ندارد؟ 0991 یا 0901
-----
پاسخ رنگینه:
فیلتر شماره موبایل در پنل شماره گیر سایت رنگینه اصلاح شد و به این شماره ها هم ارسال می شود. با تشکر از اطلاع شما.
ارسال کردن دیدگاه جدید