اتصال افزونه مستر تو اپ به پنل پیامک (mr2app)

جهت اتصال پنل پیامک رنگینه به افزونه مستر تو اپ برای ارسال پیامک کد تأیید مراحل زیر را انجام دهید:

1- در صفحه تنظیمات پیامک افزونه woo2app یا mr2app درگاه پیامکی rangine را انتخاب نمایید.

2- نام کاربری و رمز عبور پنل پیامکی و شماره خط خدماتی را در کادرهای مربوطه قرار دهید.(اگر پنل پیامکی ندارید یا خط خدماتی به پنل شما متصل نشده اینجا را مطالعه کنید)

3- دو کادر برای ثبت کد پترن در فرم تنظیمات پیامک وجود دارد. برای تکمیل این دو کادر ابتدا لازم هست در سامانه پیامک دو پترن ایجاد کنید با توضیحاتی که در ادامه می آید:

3-1 - در سامانه پیامک > بخش ارسال بر اساس پترن روی دکمه "جدید" کلیک کنید.
3-2 - در کادر متن پترن کد تأیید(VerifyCode Pattern) متنی مانند زیر تایپ کنید. شرط لازم این هست که متغیر پترن به شکل %verification-code% باشد. و در انتهای متن نام فروشگاه یا اپ شما درج شود. در کادر توضیحات پترن آدرس سایت یا اپ خود را ثبت نمایید. مانند زیر:

کد تأیید شما: %verification-code%
اپلیکیشن خرید آنلاین 

3-3 - پس از ثبت پترن قبلی، برای ایجاد پترن فراموشی رمز عبور(Forget Password Pattern) دوباره با کلیک بر روی جدید یک پترن جدید ثبت نمایید با متنی با متغیرهای %username% و %password%. مانند متن زیر:

اطلاعات جدید ورود به حساب کاربری:
نام کاربری: %username%
رمز عبور: %password%
اپلیکیشن خرید آنلاین

3-4 - بعد از ثبت این دو پترن، کدهای آن دو پترن را از صفحه ارسال بر اساس پترن بردارید و در کادرهای تنظیمات پیامک افزونه مستر تو اپ وارد نمایید.

با انجام این مراحل ارسال کد تایید موبایل از اپلیکیشن شما در کمتر از 10 ثانیه و با خطوط خدماتی به تمام شماره ها حتی کسانی که تبلیغات خط همراه خود را بسته باشند (بلک لیست) ارسال می شود.

در صورت نیاز به همکاری پشتیبان سامانه پیامک برای تنظیم این افزونه می توانید مراتب را در سامانه پیامک رنگینه تیکت نمایید. 

 

 

 

تعداد امتیازدهندگان: 3744
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1254