مجموعه برنامه باشگاه مشتریان، یک ابزار کارآمد است که می توانید بواسطه آنها اطلاعات مشتریان خودتان را گردآوری کنید، قرعه کشی کنید و با آنها در تعامل باشید.

برنامه باشگاه مشتریان پس از چندین سال مشارکت در امر ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ فروشگاه‌ها و شرکت‌ها پی‌ریزی شده است. در این مجموعه برنامه‌های سعی می‌شود انواع روش‌ها برای انواع نیازهای مالکین کسب و کار استفاده شود تا اطلاعات مشتریان قبلی کسب و کار در یکجا گردآوری شود.

چرا روی مشتریان قبلی سرمایه گذاری کنیم؟

حفظ یک مشتری قبلی به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتری جدید است و همچنین مشتری قبلی در صورت رضایت داشتن از خرید خود، در خریدهای بعدی با اعتماد بیشتر، خریدهای بیشتر و از نظر قیمتی خریدهای سنگین تری انجام می‌دهد. بنابراین هنگامی که یک کسب و کار مانند یک فروشگاه حضوری یا اینترنتی جشنواره تخفیفی برگزار می‌کند، مشتریان قبلی اش بهترین هدف برای تبلیغات می‌باشد.

ویژگی‌های برنامه باشگاه مشتریان:

از گذشته روش‌های مختلفی برای گردآوری اطلاعات باشگاه مشتریان وجود داشته است. از نوشتن بر روی کاغذ تا استفاده از برنامه‌های مدیریت مشتریان و نیز سایت‌های اینترنتی. اخیرا دستگاه‌های ثبت شماره مشتری نیز در فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.

برنامه باشگاه مشتریان با حفظ مزایای اکثر روش‌های قبلی، مزیت‌های بیشتری را ارائه می‌کند که هر فروشگاه، شرکت، سایت اینترنتی، افراد حقیقی و حقوقی بتوانند از آن مزایا استفاده کرده و باشگاه مشتریان خود را بسازند.

در برنامه باشگاه مشتریان علاوه بر شماره همراه، اطلاعات دیگری نیز مانند نام، تاریخ تولد، جنسیت و مبلغ خرید مشتری به دلخواه مالک کسب و کار اخذ می‌شود. برای ترغیب مشتریان به ثبت شماره نیز قابلیت ثبت هدایای قرعه کشی آنی و دستی در برنامه وجود دارد. بنابراین هم برای مالک فروشگاه و هم برای مشتریانش مزایایی در نظر گرفته می‌شود. مالک فروشگاه نیز هنگام جشنواره‌های فروش می‌تواند مخاطب خاص محصولات تخفیف خورده را شناسایی و برای آنها تبلیغات ارسال کند. با این کار هم هزینه تبلیغات کمتری می‌پردازد و هم تبلیغات را به مخاطبینی که احتمال خرید بیشتری دارند ارسال می‌کند.

برنامه باشگاه مشتریان در قالب‌های مختلف اندروید، وب، اینستاوب، افزونه‌های سیستم‌های مختلف مدیریت محتوا برنامه ریزی شده است که در سایت برنامه باشگاه مشتریان قابل دانلود و استفاده است.

 

تخفیف ویژه خرید برنامه باشگاه مشتریان برای کاربران رنگینه:

برنامه باشگاه مشتریان به صورت دوره‌ای تخفیفاتی را بر روی محصولات خود اعلام می‌کند. علاوه بر آن تخفیف، هدیه ویژه‌ای برای کاربران سامانه پیامک رنگینه در نظر گرفته شده است. با خرید هر نسخه از برنامه باشگاه مشتریان رنگینه 20 درصد مبلغ پرداختی را به صورت شارژ هدیه پیامکی دریافت می‌کنید. جهت دریافت این تخفیف پس از خرید برنامه باشگاه مشتریان یک تیکت در سامانه پیامک ارسال نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر از برنامه باشگاه مشتریان و امکانات آن به آدرس Customerclubapp.ir مراجعه نمایید.

تعداد امتیازدهندگان: 221
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1364