سامانه پیامک رنگینه جهت کاستن هزینه‌های پیامکی مشتریان خود، برای اولین بار در میان سامانه های پیامکی پنل های ویژه‌ای را معرفی نموده است. در این پنل‌ها کاربر سامانه پیامکی مبلغ اولیه‌ای را پرداخت می کند و در مقابل ماهیانه شارژ مشخصی را طبق جدول زیر به صورت رایگان در پنل پیامک دریافت می کند.
 

این طرح از سال 1399 تا اردیبهشت 1401 به صورت آزمایشی اجرا شده و در حال حاضر با تغییر طرح با عنوان پنل سرمایه گذاری در حال انجام است. و اطلاعیه آن در پنل سامانه پیامک درج شده است. لذا از 21-2-1401 ثبت نام با عنوان پنل برنزی و طلایی نداریم و پنل سرمایه گذاری جایگزین آنها شده است.

 

نام پنل : پنل ویژه برنزی پنل ویژه طلایی
مبلغ پرداختی اولیه : 500,000 1,000,000
شارژ هدیه اولیه : 20,000 40,000
میزان شارژ رایگان ماهیانه : 20,000 40,000
حداقل مدت زمان درخواست بازگشت وجه اولیه(باکسر شارژ هدیه اولیه) : 6 ماه 6 ماه

* مبلغ‌ها در جدول فوق به تومان است

توضیحات بیشتر:

1- مبلغ پرداختی اولیه کاربر به عنوان هزینه پنل اخذ می شود ولی بر خلاف دیگر انواع پنل پس از حداقل 6 ماه به درخواست کاربر قابل بازگشت می باشد.

2- در صورتی که پس از 6 ماه کاربر درخواست بازگشت وجه داد، هزینه با کسر شارژ هدیه اولیه به حساب کاربر واریز شده و پنل تبدیل به نوع "وب سرویس مختص افزونه ها" می شود. و هزینه بعد از حداکثر یک هفته به حساب کاربر واریز می شود.

3- شارژ رایگان ماهیانه از سود خرید و فروش پیامک اعطا می شود.

4- جهت تضمین به بازگشت هزینه با درخواست کاربر یک فایل pdf به صورت تیکت بعد از خرید در پنل کاربر ارسال می شود که کاربر می تواند از آن به عنوان سند قرارداد استفاده نماید. درخواست فسخ قرارداد و بازگشت هزینه در همان تیکت انجام می شود و حکم امضا را دارد.

5- شارژ رایگان ماهیانه به هیچ وجه به صورت نقدی به کاربر پرداخت نمی گردد و تاریخ انقضا هم ندارد و در صورتی که ارسال پیامک کاربر در ماه کمتر از میزان شارژ هدیه باشه شارژ به ماه های بعدی منتقل شده و انباشته می گردد که در ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

6- کاربرانی که از قبل پنل پیامک از انواع دیگر داشتند با ارسال یک تیکت می توانند درخواست تغییر نوع پنل به ویژه را بدهند تا از شارژ رایگان ماهیانه استفاده کنند. بسته به میلغ خرید و مدت استفاده آنها از پنل گذشته، هزینه پنل قبلی به صورت شارژ به پنل جدید اضافه می گردد.

شما 2 امتیاز داده اید. تعداد امتیازدهندگان: 2216
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1317