چرا دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان؟

مشتریان شما سرمایه های شما هستند و بیشترین اثر تبلیغات شما بر اساس تجربه روی مشتریان قبلی می باشد. چه شما بخواهید به مشتریان خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و چه اینکه بخواهید مشتریان خود را به صفحه یا کانال مجازی فروشگاه خود دعوت کنید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری به کار شما می آید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، دستگاهی است در ابعاد کوچک که جای زیادی روی میز یا ویترین شما را نمی گیرد. تنها با یک سیم به شارژر موبایل متصل می شود و مشتریان تا وقتی که شما حساب فاکتورش را انجام می دهید شماره موبایل خود را در آن وارد می کنند. پس از ثبت شماره به صورت آنی پیامکی به موبایل آنها ارسال می شود که هم به آنها خوش آمد می گوید و هم اینکه آدرس صفحه اینترنتی یا پیچ اینستاگرام یا دیگر اطلاعات مربوط به کسب و کار شما برای وی پیامک می شود.

اگر شما از جمله کسانی هستید که یک کاغذ روی میز فروش خود دارید که روی آن جدول می کشید و شماره مشتریان را تک تک می نویسید، بهتر است این کار را کنار بگذارید و یک دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری تهیه کنید. نوشتن شماره موبایل مشتری روی کاغذ گاهی مشکلاتی را ایجاد میکند. ممکن است این کاغذ به دست کسی بیفتد و یا توسط فردی که در فروشگاه کار میکند و مزاحمت برای یک مشتری را در نظر دارد مورد سوء استفاده قرار گیرد.

 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان چگونه کار میکند؟

برای استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، باید یک پنل پیامک داشته باشید. در سامانه پیامک رنگینه در صورتی که قبل از خرید این دستگاه پنل نداشته باشید یک پنل به صورت رایگان به شما هدیه خواهیم داد که مبلغی نیز اعتبار اولیه دارد و برای ارسال پیامک قابل خرج کردن است.

این دستگاه در اولین تنظیماتش، از طریق wifi به یک مودم و یا هات اسپات گوشی متصل شده و هنگامی که مشتری شماره خود را وارد می کند، شماره اش را به پنل پیامکی ارسال می کند.  در پنل پیامک، شماره موبایل مشتری در یک دفترچه تلفن که از قبل برای شما ایجاد کرده ایم ثبت می شود و هم زمان یک پیامک سریع برایش ارسال می شود که خوشبختانه متن آن پیامک کاملا در اختیار شما قرار دارد و قابل ویرایش است.

در صورتی که به صورت موقت دستگاه ثبت شماره مشتریان، به wifi متصل نباشد تا 1000 شماره در حافظه خود ذخیره می کند و تا وقتی که دستگاه از برق جدا نشده باشد می تواند به محض اتصال مجدد به اینترنت شماره های ذخیره شده را به پنل پیامک ارسال نماید.

 

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان دایورت

منبع تغذیه دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

دستگاهی که ارائه می شود فاقد باتری داخلی است و باید با یک سیم از نوع شارژر موبایل به شارژر یا پاوربانک متصل باشد. از آنجا که این دستگاه دائما باید روشن باشد استفاده از باتری داخلی مزیت زیادی ندارد و باعث می شود که شما هر بار نیاز به شارژ مجدد آن شوید. بنابراین در این دستگاه که شما می خرید باتری داخلی نداشته و باید در طول مدت فروش شما به شارژر متصل باشد. در جعبه دستگاه شارژر وجود ندارد و شما خودتان می توانید از هر شارژر یا پاوربانکی که دارید استفاده کنید.

 

آیا دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان بدون اینترنت هم کار می کند؟

خیر - تنها هنگامی که به اینترنت متصل باشد می تواند شماره ها را به پنل پیامک ارسال کند. البته به صورت موقت و به شرط اینکه سیم برق دستگاه قطع نشود تا 1000 شماره را در حافظه خود ذخیره می کند تا به محض اتصال مجدد به اینترنت، این شماره ها را به پنل پیامک ارسال کند.

دستگاه ثبت شماره همراه مشتری حضوری

 

تنظیمات نصب و راه اندازی دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت

تنظیمات دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان بسیار ساده است و همراه با این دستگاه، کاتالوگ راهنمای اتصال به wifi نیز در جعبه دستگاه قرار دارد. تنظیمات ارسال پیامک و تنظیمات دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری در صورت نیاز به صورت رایگان توسط پشتیبان سامانه پیامک رنگینه انجام می شود.

 

آیا شماره هایی که بلک لیست هستند هم پیامک خوش آمد دریافت می کنند؟

بله، ما در تنظیمات دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان در سمت پنل پیامک شماره خدماتی را تعریف می کنیم که پبامک به دست همه خواهد رسید.

 

مدت زمان تحویل

پس از خرید شما در اسرع وقت نسبت به تهیه و تنظیم دستگاه و ارسال آن اقدام می شود و شما را به صورت پیامکی در جریان فروش قرار خواهیم داد. ولی با توجه به اینکه گاهی مشکلاتی در ارسال، ترافیک کارها و ... ممکن است پیش بیاید حدود دوهفته از زمان پرداخت شما دستگاه را برای شما ارسال خواهیم کرد. در صورتی که مشکلی در زمینه تهیه دستگاه و ارسال آن پیش بیاید که امکان ارسال فراهم نشود، تمام وجه + 20000 تومان جریمه به حساب شما واریز خواهیم کرد.

 

آیا دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان رنگینه گارانتی دارد؟

بله، دستگاه از نظر سخت افزاری و نرم افزار به مدت یک سال گارانتی دارد که البته برای استفاده از گارانتی هزینه ارسال دستگاه برای ما توسط مشتری پرداخت می شود. در صورتی که دستگاه قابل تعمیر نباشد یک دستگاه نو برای شما ارسال خواهد شد.

موارد ابطال گارانتی: 

پایان مدت اعتبار گارانتی ( یکسال )
بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز
هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شاملِ: هر نوع آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه ، رطوبت ، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی

 

کیفیت دستگاه:

کیفیت این دستگاه، در حد ایده آل و مانند پوزهای بانکی نیست. به نظر ما به خاطر اینکه رقابت در تولید این دستگاه زیاد نیست متأسفانه قیمت این دستگاه ها نسبت به کاری که انجام میدهد زیاد است. ولی سعی کردیم از بین دستگاه های موجود یک دستگاه متوسط به بالا از نظر کیفیت را انتخاب نماییم تا نیاز مشتریان برآورده شده و یک دستگاه شیک تحویل بگیرند و با هدیه پیامکی که به شما می دهیم جبران قیمت بالای دستگاه باشد.

 

 

قیمت دستگاه :  ناموجود

 

قیمت این دستگاه در دیجی کالا > digikala.com/product/dkp-6860115

هدیه خرید: 50000 تومان شارژ پیامکی و برای کسانی که پنل پیامک ندارند یک پنل رایگان + 30000 تومان

 
تخفیف بیشتر می خواهید؟

ما برای مشتریان پر خرید خود تخفیف در خرید این دستگاه در نظر گرفتیم. شما می توانید با شارژ پنل پیامک خود به مبالغ زیر تخفیف خرید این دستگاه را طبق جدول زیر بگیرید. این تخفیفات جدای از شارژ هدیه ای است که در بالا ذکر شده است. برای استفاده از این تخفیف قبل از خرید با پشتیبانی سامانه پیامک رنگینه از طریق چت آنلاین همین صفحه گفتگو کنید یا تیکت ارسال نمایید:

مبلغ شارژ میزان تخفیف اضافه
یک میلیون تومان 50 هزار تومان
دو میلیون تومان 100 هزار تومان
سه میلیون تومان 150 هزار تومان

 

 

مشاوره قبل از خرید: 09191483567 یا چت آنلاین سایت
شما 2 امتیاز داده اید. تعداد امتیازدهندگان: 221
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1355