دیجیتس digits را از کجا تهیه کنیم

افزونه دیجیتس یکی از افزونه هایی است که بسیاری از سایت های وردپرس در حال استفاده از آن هستند. ثبت نام و ورود به سایت وردپرس و حساب کاربری ووکامرس با شماره موبایل به صورت کاملا حرفه ای در این افزونه تعبیه شده است.

این افزونه از اولین نسخه انتشارش مجهز به درگاه پیامک رنگینه شد و هم اینک بیش از 20 سامانه پیامکی به این افزونه متصل شده اند و به صورت مناسبی در سایت ژاکت پشتیبانی انجام می شود.

پس از مدتی از انتشار این افزونه شاهد این بودیم که برخی از سایت ها اقدام به انتشار رایگان یا با هزینه این افزونه کرده اند. با سئوال کاربران از این سایت بر آن شدیم که نسخه های رایگان و یا هزینه دار این سایت ها را مقایسه کنیم که نتیجه مقایسه این بود که بسیاری از آنها تنها نام شرکت خود را به جای تولید کننده درج کرده اند و گاهی تغییرات مخربی هم در اصلاح افزونه مرتکب شده اند.

با توجه به اینکه این افزونه در نسخه اصلی خود از سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند اطلاعاتی را دریافت می کند نصب نسخه اصلی یا نسخه هایی که این دریافت اطلاعات را حذف نکرده باشند باعث کندی شدید سایت می شود. علاوه بر این بسیاری از نسخه های رایگان، نسخه های قدیمی از افزونه هستند و نقص هایی دارند که نسخه های جدید آنها را برطرف کرده است.

بنابراین شدیدا توصیه می شود که حتما افزونه دیجیتس را از سایت ژاکت تهیه کنید. سایت ژاکت به منظور خاص، دسترسی به این افزونه را محدود به کاربران عضو کرده است. بنابراین لازم است شما اول در ژاکت عضو شده و وارد حساب کاربری خود شوید و سپس روی لینک زیر کلیک نمایید:
 

     خرید آخرین نسخه قابل اعتماد افزونه دیجیتس - digits
برای استفاده از لینک وارد حساب کاربری ژاکت شوید

 

 

مقایسه تصویری دو نسخه مشابه از ژاکت و نسخه نال شده رایگان یکی از سایت ها:

 

مقایسه نسخه ژاکت:

مقایسه افزونه منتشر شده در ژاکت با نسخه اورجینال : تغییرات در فایل های متعدد تصویر به دلیل سازگاری با زبان فارسی و تطبیق با سایت های ایرانی ایجاد شده است. 

مقایسه افزونه دیجیتس (digits) نسخه اوریجینال و نسخه ژاکت

 

مقایسه نسخه رایگان:

حال به مقایسه همین نسخه که در یکی از سایت ها به صورت رایگان و با تبلیغ فراوان منتشر شده است توجه نمایید:

در این نسخه تنها یک خط به افزونه اضافه شده است که یک لایسنس فیک را در هر بار رفرش هر یکی از صفحات سایت در دیتابیس ذخیره می کند که خود یک پروسه اضافی است و تمام کتابخانه هایی که باعث کندی سایت های ایرانی می شود در این نسخه اصلاح نشده است. از طرفی به خاطر سیستم بررسی لایسنس در این نسخه تنظیمات افزونه اصلا ذخیره نشده و دائما ارور لایسنس اشتباه است به کاربر نمایش داده می شود.
مقایسه افزونه دیجیتس(digits) نسخه اوریجینال و نسخه رایگان منتشر شده در یکی از سایت ها

 

مقایسه یک نسخه رایگان دیگر:

مقایسه یک نسخه رایگان دیگر که توسط برخی سامانه های پیامکی به رایگان به مشتریانشان داده می شود:
مقایسه افزونه دیجیتس(digits) نسخه اوریجینال و نسخه رایگان منتشر شده توسط چندین سایت

در نسخه ای که مقایسه آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید، تغییرات مختصری ایجاد شده است که علاوه بر مشکل ثبت لایسنس در دیتابیس در هر بار باز شدن صفحه سایت شما، تبلیغات بومی ساز این نسخه هم به صورت یک باکس در داشبورد مدیریت سایت شما اضافه می شود. در این نسخه هم اصلا در مورد فراخوانی های سایت های خارجی در این افزونه که باعث کندی سایت شما در ایران می شود کاری صورت نگرفته است.

امیدواریم این مقایسه به اندازه کافی پاسخ این سئوال را که "دیجیتس را از کجا تهیه کنید؟" روشن کرده باشد. با توجه به همین مقایسه سامانه پیامک رنگینه تنها نسخه ژاکت را معتبر دانسته و با افزودن نام خود در نسخه های نال شده سایت های دیگر ممانعت می ورزد.

در صورتی که نظری درباره این مقایسه داشتید می توانید در دیدگاه های این صفحه به اشتراک بگذارید.
 

تعداد امتیازدهندگان: 2107
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1186