یکی از شرایط موفقیت در بسیاری از حرفه ها حفظ مشتریان است. یکی از راه های نگهداری و جذب مشتریان ارسال پیامک های تشویقی و اطلاع رسانی در مورد تخفیفات و هدایا به مشتریان قدیمی می باشد. [1]

این محتوا آرشیو شده است. خط باشگاه مشتریان از تاریخ 13-5-1400 غیرفعال شده است و در صورت وجود جایگزین اطلاع رسانی خواهد شد.

در سامانه پیامک رنگینه امکان ارسال به مشتریان شما فراهم شده است. کاربران میـتوانند از طریق خط ویژه باشگاه مشتریان، پیام‌های اطلاع‌رسانی خود به مشتریانـشان نظیر پروموشن‌ها ، لینک دانلود اپلیکیشن و ... را ارسال نمایند. [1]

● با این خط ، امکان ارسال به شماره‌های بلک ‌لیست نیز وجود دارد.
● در این نوع ارسال ، عبارت لغو پیام به صورت خودکار به متن اضافه میـگردد و به همین دلیل، ۵ کاراکتر به متن پیام اضافه میـشود ؛ حتما این مورد را در تعیین پارت پیامک و محاسبه هزینه مجدد لحاظ فرمایید.
● محدودیت این ارسال کمتر از خطوط خدماتی سامانه بوده اما حتما میـبایست گیرندگان پیام ، مشتری کسب‌و‌کار شما باشند.
● لطفا در متن پیامک ، مخاطب را با نام یا کلماتی مثل مشتری عزیز...، کاربر گرامی و ... مخاطب قرار دهید.
● امکان استفاده از این خط در بانک‌های سامانه نمیـباشد.
● در حال حاضر امکان ارسال با این خط از طریق وبـسرویس و پترن امکان‌پذیر نمیـباشد.
● تعرفه این ارسال در بخش پروفایل قابل مشاهده میـباشد و در این تعرفه ، ضریب ایرانسل و همراه اول یکسان خواهد بود. [1]

 

* اگر شما صاحب سایت وردپرسی هستید می توانید با استفاده از افزونه Export User Data [2]  که رایگان می باشد، اطلاعات مشتریان سایت را که از طریق دیجیتس یا آدرس صورتحساب شماره خود را وارد نموده اند را خروجی بگیرید و در دفترچه تلفن سامانه پیامک وارد کنید. [1]

* همچنین در صورتی که از افزونه دیجیتس استفاده می کنید می توانید ادان دیجیت پلاس [3] را هم تهیه کنید تا هرگاه کاربری در سایت شما ثبت نام می کند شماره همراهش در دفترچه تلفن سامانه پیامک رنگینه درج گردد.

 

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر ، از بخش تیکت پشتیبانی پاسخـگوی شما کاربران عزیز هستیم ... [1]

  • 1 [4]
  • 2 [5]
  • 3 [6]
  • 4 [7]
  • 5 [8]
تعداد امتیازدهندگان: 696
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1345