سئس sms

(احتمالا به دنبال تهیه یک پنل پیامک بودید که با جستجوی سئس به جای sms به این صفحه راهنمایی شدید. ولی جای خوبی آمدید. ما سامانه ای ارائه می کنیم که حتماً احتیاجات پیامکی شما رو برآورده می کنه.)

اگر به دنبال تهیه یک پنل پیامکی برای تبلیغات یا اتصال به سایت هستید، حتماً این صفحه را مطالعه کنید. سامانه پیامکی رنگینه امکانات زیادی داره که نمیتونم در این صفحه همه اش رو توضیح بدم اما اگر بخواهید لیست امکاناتش رو ببینید پیشنهاد میدم به این صفحه مراجعه کنید: https://rangine.ir/panels-price

(درسته که احتمالا با جستجوی سئس یا سئس.هق به جای sms وارد این صفحه شدید اما بقیه اش رو هم بخونید شاید مورد نظر شما باشه. شاید هم اطلاع دقیق و درستی ازش نداشته باشید.)

امروزه علاوه بر تبلیغات پیامکی، خیلی از سایت ها از طریق وب سرویس به سامانه پیامکی متصل می شوند. شاید فکر کنید هزینه بی خود و اضافی هست که مثلا سایت هنگام ثبت نام یا خرید مشتری یک پیامک بهش ارسال کنه. ولی تجربه من و بیش از 300 فروشگاهی که سایتشون رو به سامانه پیامکی رنگینه متصل کرده اند چیز دیگه ای رو نشون میده.

مشتری با دریافت پیامک هنگام ثبت نام در سایت یا در هنگام ثبت سفارش که در اون لینک و اسم سایت شما هست حتما دوباره به سایت شما مراجعه می کنه. لااقل برای پیگیری و این یک بازدید از سایت شماست که باید برای شما مهم باشه. اگر تا به حال سئوی سایت خودتون رو انجام داده باشید می دونید که برای بازدید سایت تازه تأسیس خیلی باید خرج کنید. خب چرا این هزینه رو صرف ارسال به کسی نمی کنید که وقتی وارد سایت میشه حداقل یک تا 5 دقیقه تو سایت باقی می مونه!

خیلی از سایت های فروشگاهی ووکامرس وردپرس از افزونه ورود با موبایل به جای ایمیل یا همون دیجیتس (Digits) استفاده می کنند. هزینه هم می دهند اما مشتری توی این سایت ها راضی تر هست چون خیلی ها ایمیل ندارند و اگر هم داشته باشند رمز هنگام ثبت نام در سایت یادشون نمیاد و استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور و مراجعه به ایمیل در کل شاید 10 تا بیست دقیقه زمان از مشتری میگیره و از خرید از سایت شما منصرف میشه!

یا خیلی از سایت های پرستاشاپی که مجهز به افزونه حرفه ای پیامک رنگینه هستند، مخصوصاً اون هایی که بخش اتمام کالای ناموجود این افزونه رو فعال می کنند، خیلی سریع تر به سود می رسند. چطوری؟ مثلا فرض کنید کالای ایکس ناموجود میشه. کاربران در هنگام مراجعه به صفحه می‌بینند که مارک ناموجود روی صفحه درج شده. ولی یک دکمه زیبا می بینند که دعوت می کنه هنگام موجود شدن کالا یک پیامک برای وی ارسال میشه. چیزی که همه مشتری ها همیشه حفظ هستند شماره موبایل هست نه ایمیل که خیلی ها ندارند و یا فراموش می کنند. خب بعد از مدتی معلوم میشه این کالای ناموجود حدوداً چقدر خواهان داره. بنابراین شما خواهید دونست که اگر این کالا موجود بشه حدودی چند تاش در همون روز اول فروش میره و شما به سود خودتون میرسید.

برای آشنایی بیشتر با سامانه پیام کوتاه رنگینه از لینک های زیر می توانید استفاده نمایید:

شما 3 امتیاز داده اید. تعداد امتیازدهندگان: 2091
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1167