مراحل طراحی قالب در این تیم به این شکل است:

** تاریخ این محتوا گذشته است. برای درخواست تعرفه طراحی سایت با پشتیبانی هماهنگ کنید. **

1- طی یک جلسه حضوري يا آنلاين دلیل اصلی طراحی سایت و یا طراحی مجدد از مشتری پرسیده می شود.

2- بر اساس اطلاعاتی که از مشتری دریافت شده، طرحی به شکل wireframe برای مشتری ارسال می شود که در آن تنها مکان قرار گیری اجزای مختلف صفحه مشخص شده است. همچنين صورتحساب موقت توسط ما تهيه و به مشتري ارائه مي شود.(مشتري در اين مرحله يک دهم اين صورتحساب را پرداخت مي‌کند.)

3- در مرحله بعد آدرس چند سایت به مشتری داده می شود تا از داخل آن، تم رنگ مورد نظر خود را مشخص کند و ما را با سلیقه شخصی خود آشنا کند و یا در صورتی که خود مشتری در این زمینه دیدگاه خاصی دارد ارائه می کند.

4- در این مرحله بر اساس اطلاعات دریافتی و تم رنگ مورد نظر مشتری، طرح گرافيکي آماده شده و در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد.

5- بعد از تائید طرح توسط مشتری، و پرداخت هزينه الباقي طراحي قالب، طرح گرافيکي به قالب HTML و CSS و Javascript تبدیل می شود.

6- در مرحله آخر طرح بر روی CMS مورد نظر پیاده می شود و باگ های آن در مرورگرهای مختلف برطرف می شود.(در اين مرحله مشتري بايد تمام صورتحساب نهايي را تسويه کند.)

با طی شدن این مراحل مطمئن خواهیم بود که کیفیت طراحی تا حد زيادي، همان خواهد بود که مشتری درخواست کرده است. حداقل زمان درخواستی ما برای طی کردن این پروسه 3 تا 5 هفته است.

تعرفه راه‌اندازي و طراحی قالب اين شرکت به شرح زير مي‌باشد. البته اين تعرفه‌ها قيمت پايه مي‌باشد و ممکن است در پروژه‌هاي کمي بالا و پايين شود.

فعاليت تعرفه به تومان
راه‌اندازي هسته سايت دروپال با امکانات پيش‌فرض* بر روي يک هاست 500 هزار
طراحي قالب سبک و زيبا بدون افکت‌هاي تصويري، فلش يا JQuery 500 هزار
طراحي قالب معمولي و زيبا با حداکثر 3 فلش يا اسلايدشو و افکت Jquery 1 میلیون
طراحي قالب پيشرفته و بسيار زيبا با افکت‌هاي ويژه و چشم نواز 3 میلیون
آموزش نگهداری سایت به مدیر سایت و کاربران (برای یک نفر در دو جلسه) 50 هزار
نصب بيش از صد ماژول و افزونه‌هاي مورد نياز يک سايت(غير از امکانات پيش‌فرض) بر اساس جدول امکانات اضافي

 

- قیمت های ذکر شده برای طراحی یک قالب استاندارد است که در مرورگرهای پراستفاده(فايرفاکس+10، اينترنت اکسپلورر+8، کروم +10) یکسان دیده شود و سریع و سبک باشد. در صورت درخواست سرویس های دیگر و یا درخواست قابلیت هایی همچون نسخه ریسپانسیو موبایل سایت و یا استفاده از تکنیک های طراحی خاص، هزینه‌ها افزایش پیدا می کند و زمان درخواستی تیم برای طراحی نیز به همان نسبت افزایش خواهد داشت.

- هزینه نصب ماژول ها و سفارشی کردن محتوا بسته به تعداد ماژول های نصب شده و میزان سفارشی سازی آنها متغییر خواهد بود.

- درحال حاضر تنها برای سیستم دروپال و وبلاگ‌ها و سايت Html طراحی قالب انجام می شود و برای ديگر سيستم‌ها بايد از شرکت استعلام نماييد.

- برای ثبت سفارش می توانید از فرم تماس با ما یا چت آنلاین استفاده کنید و یا در صورت لزوم، تماس بگیرید. ما نیز شرایط را در ایمیل یا به شکل تلفنی برای شما توضیح می دهیم. سپس نمونه قراردادمان را برای شما ارسال می کنیم تا مطالعه کنید.

- در صورتی که مایل به همکاری با ما بودید، می توانید درخواست کنید تا روزی را برای عقد قرارداد حضوري يا آنلاين، با هماهنگی همدیگر، تنظیم کنیم.

- اگر به مشاوره نیاز داشته باشید، می توانیم به صورت حضوري يا آنلاين برای ارائه مشاوره حاضر شویم. هزینه مشاوره حضوری به شکل ساعتی دریافت می شود و هزینه هر ساعت مشاوره حضوري، معادل 30 هزار تومان، و هزينه هر ساعت مشاوره آنلاين 20هزار تومان که قبل از مشاوره دريافت مي‌گردد.

- در صورتی که مایل به عقد قرارداد باشید، در همان روز، به شما مشاوره رایگان داده خواهد شد و بابت آن هزینه ای دریافت نمی شود.

- علاوه بر سرویس طراحی، سرویس سئو(بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو)نیز توسط این سایت براي سايت شما انجام می شود که نرخ آن بر اساس موضوع و کارکرد سایت متفاوت است. البته درج مطالب و برخي امور ديگر مربوط به مدير سايت است که بايد مرتب و با مشاوره طراح سايت انجام شود.

تعداد امتیازدهندگان: 5237
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/35