یکی از امکانات سامانه پیامک رنگینه به ویژه برای فروشگاه ها و اصناف و سازمان ها ارسال پیام صوتی است. ارسال پیامک صوتی یکی از راه های جدید برای مارکتینگ و مشتری مداری  است.

 

ارسال پیام صوتی به مخاطبان، مشتریان، بانک شماره های سامانه

 

ارسال پیام های صوتی به صورت تکی و گروهی ، ارسال فوری و زماندار ، از خود سامانه پیامک و از طریق وب سرویس قابل انجام است.

وب سرویس ارسال پیام صوتی در تمامی انواع پنل سامانه رنگینه به صورت رایگان فعال می باشد.

شما می توانید با هر وسیله ای مانند کامپیوتر و موبایل اقدام به ضبط صدا کنید. با سلیقه خودتان آن را ویرایش کنید و سپس اقدام به ارسال آن به بخشی از مخاطبان یا تمام مشتریان خود نمایید.

البته لازم است طبق راهنمای بخش ارسال پیام صوتی سامانه، قبل از آپلود فایل صوتی آن را در آدرس زیر به مشخصات mono - 16bit - 8000hz تبدیل نمایید.

http://audio.online-convert.com/convert-to-wav

 

کمی خلاقیت در نوع تبلیغ باعث برتری شما نسبت به رقبا خواهد شد. علاوه بر تبلیغات مشتری مداری و حفظ ارتباط با کاربران و مشتریان قدیمی باعث میشود که آنها نیز شما را به اطرافیان خود معرفی کنند.

شما با ارسال پیام به صورت یک تماس تلفنی خیلی راحت تر میتوانید منظور خود را به مخاطب خود انتقال دهید.

حتی برای تبریک اعیاد و مناسبت ها ویا اطلاع رسانی قرار ملاقات ها و جلسات میتوانید پیام صوتی ارسال کنید.

پیشنهاد ما به شما برای ارسال پیامک صوتی به همکاران و کارمندان یک شرکت : شما می توانید به صورات روزانه و یا ابتدای شروع کار هفتگی پیام هایی با انرژی مثبت به پرسنل خود ارسال کنید تا با حس بهتری کار خود را آغاز کرده و راندمان بهتری داشته باشند.

 

تست ارسال پیام صوتی:

اگر تا به حال با پیام صوتی آشنا نبوده اید می توانید با پنل سمت راست ای صفحه (در موبایل: پایین این صفحه) با استفاده از شماره گیر شماره همراه خود را وارد نمایید و دکمه تست پیام صوتی را کلیک نمایید. بعد از مدت کوتاهی سامانه با شماره شما تماس گرفته و پیام پیش فرض ما برای شما پخش خواهد شد.

 

نیاز به ضبط حرفه ای و تبلیغات حرفه ای دارید؟

اگر می خواهید صدای تبلیغات شما تأثیرگذارتر و حرفه ای تر باشد، با ما تماس بگیرید و یا از طریق تیکت سامانه پیامک متن درخواستی خود یا فایل صوتی با صدای خودتان را ارسال نمایید. بعد از اعلام هزینه از طرف ما و تایید از طرف شما، صدای مورد نظر شما در استودیوی حرفه ای و با آهنگ زمینه مورد نیاز و متناسب با تبلیغات شما ضبط و به شما ارائه خواهد شد.

در زیر نمونه چند فایل صوتی ضبط شده در استودیو جهت ارسال پیام صوتی تقدیم می شود:

 

 

ارسال پیام صوتی چقدر هزینه دارد؟

با توجه به متغیر بودن تعرفه ارسال پیام صوتی در انواع پنل های پیامکی سامانه رنگینه، برای دانستن تعرفه ارسال پیام صوتی به پنل خودتان بخش پروفایل  و یا این صفحه مراجعه کنید. به عنوان مثال ارسال پیام صوتی از طریق پنل پایه و وب سرویس، 29 ریال به ازای هر ثانیه هست. مثلا پیام صوتی تستی که در پنل کنار این صفحه قابل دریافت هست 30 ثانیه هست و در پنل پایه حدودا 72 تومان برای هر شماره هزینه بر می دارد که حدودا برابر 4 صفحه پیامک هست. اما شما در یک پیام صوتی تاثیری بیشتر از 4 صفحه پیامک خواهید گذاشت.

به یاد داشته باشید که اگر کسی پیام صوتی شما وصل نکرد و یا گوشی اش خاموش بود، هزینه کسر شده به پنل شما بازمیگردد.

 

ارسال پیام صوتی به شماره های ثابت:

ارسال پیام صوتی هم به شماره موبایل امکان پذیر هست و هم به شماره های ثابت. سامانه پیامک سامانه بانک بزرگی از شماره های کشور به شیوه های ارسال بر اساس جنسیت - کد پستی و ... برای ارسال پیام های تبلیغاتی صوتی در اختیار شما قرار می دهد. خود شما هم می توانید به تمام شماره های ثابت و همراه خود که در سایت یا دفتر تلفن خود گرد آوری کرده اید ارسال پیام صوتی کنید.

 

بخشی از مزایای ارسال پیام صوتی:

بیشترین تاثیر گذاری را در کمترین زمان تجربه کنید!

      -  تاثیرگذاری پیغام های شنیداری 4 برابر سایر روش های ارسال پیام می باشد. این در حالی است که میتوان بالاترین تاثیر گذاری را در کمترین زمان ممکن با ارسال گروهی پیامک صوتی تجربه کرد.
    

با گویش و لهجه خود تبلیغات کنید!

      -  سامانه پیامک صوتی این امکان را به شما میدهد که صدای خود را با گویش و لهجه دلخواه، به گوش مخاطبان خود برسانید.
    

با صدای خودتان پیام تبریک ارسال کنید!

      -  اگر آنقدر زمان ندارید که با تماس تلفنی همه دوستان و آشنایان خود را دعوت کرده و یا به آنها تبریک بگویید میتوانید با استفاده از سامانه پیامک صوتی، صدای خود را ضبط کرده و در آن واحد برای همه پیام را ارسال کرده و یا اینکه زمان دلخواه خود را برای ارسال تنظیم نمایید
    

با احساس تبلیغات کنید!

      -  یکی دیگر از مزیت های پیامک صوتی نسبت به متنی این است که شما میتوانید همراه پیام، احساس را هم به مخاطب خود انتقال دهید! یک موزیک شاد و لذت بخش همراه پیام سبب جذب بهتر پیام در ذهن مخاطب شما میشود
    

با هزینه پایین و بازخورد بالا تبلیغات کنید!

      -  پیامک صوتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی صوتی، مانند تیزرهای تبلیغات از هزینه پایین و تأثیرگذاری بالاتر برخوردار است.

 

 

تعداد امتیازدهندگان: 3974
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1183